کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317908 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت از همین الآن روی نسل بعدی تبلت‌های سرفیس کار می‌کند

به گزارش سافت‌گذر ؛ گذر زمان نشان می‌دهد که مایکروسافت تا چه اندازه در ورود به دنیای سخت‌افزار جدی است. تازه چند ساعت از معرفی نسل دوم تبلت‌های سرفیس گذشته، اما خبرهایی درباره نسل سوم این تبلت‌ها نیز به گوش می‌رسد.

 

اگر شما هم تصور می‌کردید مایکروسافت تبلت‌های سرفیس را سال به سال طراحی می‌کند، پس شما هم از شنیدن این خبر متعجب خواهید شد. «پانو پانای» رئیس تیم طراحی سرفیس در مراسم چند ساعت پیش معرفی سرفیس 2 و سرفیس پرو 2 در شهر نیویورک اعلام کرد که طرح‌های مربوط به سه نسل از تبلت‌های سرفیس در لپ‌تاپ وی موجود است. طبیعتاً هیچ جزئیاتی درباره مدل‌های بعدی سرفیس افشا نشد، اما همین مقدار هم نشان می‌دهد که مایکروسافت برای بخش سخت‌افزاری خود برنامه‌های بلندمدتی چیده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ جولی لارسن-گرین رئیس بخش سخت‌افزار مایکروسافت نیز تصریح کرد که این کمپانی ممکن است به سازندگان دیگر نیز اجازه دهد تا کیبوردها و کاورهای جدیدی را برای محصولات سری سرفیس طراحی و تولید کنند. کاربران هم مسلماً از این اقدام حمایت خواهند کرد. لارسن-گرین نیز معتقد است این نوع لوازم جانبی می‌تواند شبیه به نوعی نرم‌افزار برای تبلت‌های ساخت مایکروسافت باشد؛ مانند «میکس‌کاور» که در مراسم اخیر توسط خود مایکروسافت معرفی شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16974 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/07/03 تعداد مشاهده: 1543
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/07/03 17:34
پ نه پ گذاشته شب رونمایی روش کار کنه؟!